2012. március 23.

Hétvégi krónika

Most egy egész hétvége történetét hoztam nektek. Ideje is volt, hiszen lassan egy újabb hétvégéhez érkezünk, én meg még az elmúltról sem igazán számoltam be. Az történt, hogy csak vasárnap jutottam a fényképezőgéphez, aztán meg már kezdődött egy újabb hét munkával, főiskolai hallgatóval és egyéb izgalmakkal. Sajnos bebizonyosodott, hogy nem vagyok egy duracell nyuszi, így estére használhatatlan lettem. De most pótolom az elmaradásomat.

Péntek - március 16.

A hosszú hétvége második napján, csak két legény volt talpon a vidéken (férjem és apósom). Ők szorgalmasan folytatták ott, ahol csütörtökön abbahagyták. Míg apósom helyet csinált az egyik falon a szoba ajtajának, addig férjem leverte a csempét a fürdőben, ezt ki is hordta, valamint a még bent maradt homok kihordásával is foglalatoskodott. Látványos munkát végeztek :). Közben elvitték a konténert, meghozták a 3 fuvar sódert a betonhoz ( a cement szerda óta ott sorakozott már), majd visszahozták a konténert. Komolyan mondom, hogy jobban jártunk ezzel a konténeres céggel, mint azokkal kik hivatalosan szállítják a szemetet a városban. (A látszat ellenére Isaszeg egy város :D )

Így készül egy ajtó helye:






Pénteki fürdőszoba

Nem fest túl jól az udvar :S

Szombat - március 17.

Végre az építésnek is volt már nyoma, nem is kevés :) Elkezdődött a betonozás!!! Előtte, pontosabban ezzel együtt történt a folyosó zsaluköveinek lerakása, és még mindig sitt kihordás volt napirenden. Már egy népesebb, 8 fős brigád érkezett a helyszínre, egytől egyig kiváló munkaerő :) Készült a sok beton, egyre csak jöttek a taligákkal és hordták befelé, estére 2 szobában le is lett fektetve a szerelőbeton. Közben hordták ki a földet amit az alapból szedtek ki. Folyt a szintezés, a méricskélés, egyengetés... Közben érkezett az ebéd és a női szakasz nekilátott a haszonkertnek. Be-be kukkantottunk a házba is, és meg kellett állapítanom, hogy vagy 20m2-t valahova elrejtettek a fiúk. Olyan kis aprókának tűnt a ház... Estére azért visszahordtak 10m2-t, de még így is kisebb, mint volt. Benti tereprendezés közben még régi köveket is találtak, azok lehettek a régi ház alapjai.
Ami a legjobb, hogy ki van jelölve az összes fal, és már nagyon körvonalazódik a ház. Jupíííí!!! Viszont apósom úgy gondolta, hogy túl jól haladunk, ezért a fürdőszoba - mosókonyha közös falát is bontsuk le, és építsünk egy másikat helyette :) Na  jó, ez csak vicc volt, nem unalmában találta ki, hanem mivel azt hittük az egy tartófal, ezért nem akartuk bántani. De egy 13-mas fal nem lehet tartófal, és a folytatásába csak 10-es ytong kerül, így 3 cm lesz a különbség, amit vakolattal kipótolni azért nem lenne a legjobb, illetve csövezni is egyszerűbb lesz, ha nem kell átfúrni a falat, így hát a falnak le kell hullnia... valószínűleg a héten szombaton :)

A szombati "leletek"



Alap és zsaluzás

Szobát kettéválasztó fal


Folyosó fala

Konyha és mosókonyha


Mosókonyha

Betonozás

Kisszobák



Folyosó, hálószoba és gardrób, no meg a Mester :)


Vasárnap - március 18.

Végül ismét ketten maradtak a férfiak, volt még mit tenniük. Letették a fürdőszoba alapját, meglocsolták a betont és férjem birtokba vette a kertet. Az fárasztó munkamaraton után pedig kicsit korábban mentek haza, hogy rápihenjenek a következő 6 munkanapos hétre. Bár férjem szabadságon volt hétfőn, hogy nagymamájánál is tudjon segédkezni a kertben. A zanzás, se veled se nélküled hétvégénk után jöttek a dolgos hétköznapok és a felkészülés a következő hétvégére. E heti tervek: miután elkészítettem a konyha "vízrajzát" apósom szeretné lefektetni a csöveket, hogy jövő héten lehessen betonozni az egész házban. Jövő héten jön az aljzatszigetelés a szobákba, majd mehet az egész házas betonozás. Után meg mehetek le locsolni :)

De előbb még a vasárnapi képek:

Egy kis csempebontás. Sajnos a szép nagy tükröt nem sikerült megmentenünk, össze-vissza volt ragasztva

Locsolt hálószoba


Fürdőszoba alap

Fürdőszoba és konyha

A két kisszoba

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Néha elkeserítő, de azért szerintem is szépen haladunk :)

      Törlés
  2. Én, én lehetek őszinte????? le a kalappal, én úgy gondolom ennyi erőt, energiát belefektetni nem semmi művelet.... elnézve a képeket, egy csepp irigység sincs bennem... :) ügyesek vagytok, megérdemlitek a világ összes boldogságát :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rengeteget dolgoznak rajta, és még csak nem is mindennek van látszatja :( Már abban elfáradtam, hogy megnyírtam a sövényt :)
      Én sem irigyelnék senkit ebben az állapotban, de talán a végeredmény irigylésre méltó lesz :)

      Törlés