2012. január 28.

Január utolsó hétvégéje

 Elég hosszú volt az év első hónapja, de az utolsó hétvégén ismét leutaztunk a Házhoz :)

Gyönyörű napsütéses napra ébredtünk, összekaptuk magunkat, és már indultunk is. Még tervben volt,hogy, hogy megnézzük az ablakokat amikre már kaptam árajánlatot. Pontosan megterveztem az útvonalat, be is véstem az eszembe. Ezzel nem is volt probléma. Az áruház honlapján direkt fel volt tüntetve, hogy a keresők és az útvonaltervezők nem oda teszik a házszámot, ahol valójában van. Adtak támpontot, ennek megfelelően megterveztük az utazást. Leszálltunk a buszról a 86-os számnál, nekünk a százas kellett. Csakhogy nem igazán voltak épületek a páros oldalon... Elértünk a 90-eshez, utána gyalogoltunk még vagy 1km-t, és még mindig csak a 90-92-es házszámnál jártunk. Majd következett Rákos állomás, ahonnan terveztük a vonatozást. Miután legyalogoltunk 2 km-t nem voltam hajlandó tovább menni. Pár perc volt csak a vonatig, így inkább tovább utaztunk. Egy kicsit azért ismét felbosszantott a megfelelő tájékoztatás.

Na, de  szuper időre érkeztünk, elsétáltunk házikónkig és körülnéztünk. Majd nekiláttunk a kijelölt feladatoknak.
1. Zárcsere.
Múlt héten elfelejtettük lemérni mekkora zárbetét kell bele. Így nekiláttunk kiszerelni a zárat. Jelzem egyikünk sem csinált még ilyet soha. Minden csavart kicsavartunk már, de a zárbetét csak nem mozdult. Betettem a kulcsot a zárba, mozgattam, végül sikerrel jártam. Kijött a zár, hát gyorsan elszaladtunk a legközelebbi barkácsboltba (ami a templom túloldalán van), és vettünk 2 zárbetétet a minta alapján.
Visszafele épp dél volt, így végre hallottuk a harangszót. Erre már nagyon kíváncsi voltam, mert ettől tartottam a leginkább. Azért mégiscsak egy templom tőszomszédságába fogunk költözni. Alaptalanok a félelmeim, mert a házban csak épphogy hallani lehet a harangozást. Legalább nem kell szólni senkinek,hogy kész az ebéd :) Ügyesen kicseréltük a zárat, így már csak nekünk van bejárásunk a házba.

2. Kapu lemérésé.
A nagykapu szélessége mindössze 3m, ami elég kevés lesz,hogy egy darus teherautó beálljon... Ezen a problémán még gondolkodunk.

3. Szemétszedés az utcán.
Mivel közel vagyunk a központhoz, ezért elég gyakran dobálják el a  "kedves" emberek a szemetüket. Narancshéj, joghurtos doboz stb.

4. Fényképek készítése.
Sajnos itthon felejtettük a fényképezőt, ezért csak telefonnal tudtam pár képet fényképzeni.
Díszkert az utca felől

Verenda és bejárat, valamint a konyha ablaka

Garázs (majdani nappali) és tároló

Napos verenda

Nagyszoba. Az a vonal az építendő falat jelöli

Hálószobánk. A ragasztó a folyosót és a bejáratot jelöli.

Étkező és konyha

Fürdőszoba...

Utca front, a sarokban vödörrel és lombseprűvel.
4. Végül pedig tettünk ki eleséget a madárkáknak.

Munkák végeztével irány a vonat, amit majdnem lekéstünk a nagy nézelődésben. Jólesett a vonatozás, főleg mert már eléggé átfagytunk, a forró tea dacára.

Azért mondhatom sikeres és jó napunk volt ismét!

u.i.: Férjuram isteni pizzát sütött ismét, hogy a mai napi átfázást kompenzálja.

1 megjegyzés:

  1. Örülök hogy még erre is van időtök:
    "Végül pedig tettünk ki eleséget a madárkáknak."
    Édesdrágák vagytok.

    VálaszTörlés