2012. február 17.

Építőanyagok

Lassan elérkezik a március, lassan nekilendülünk a felújítás kivitelezésének. Bár már hozzávetőlegesen egy hónapja bekértem az árajánlatokat az építőanyagokra, most ismét visszatértem rájuk és felvettem a kapcsolatot az Új Ház Centrum Iso-Thermo budakalászi üzletével. Korábban már talán említettem, hogy nagyon jó árajánlatot adtak, és nagyon készséges volt a pasas.Amikor az ajánlatot kértem, legalább 5ször felhívott, hogy pontosítsuk mi mire kell, stb. Majdnem kivitelezői árakat adott, és ennek nem tudtunk ellenállni :) Kaptunk még egy ajánlatot, egy másik cégtől is. Majdnem egészen pontosan a dupláját ajánlották, mint a budakalászi áruházban. Így hát nem volt kérdés kit is válasszunk.

Hogy hogy is találtam rájuk? Talán van aki látta az ősszel, a Viasaton futó Házépítők c. műsort. Ott rendszeresen megjelent az Új Ház Centrum reklámja, onnan vásárolták az építőanyagokat.
Az árajánlatkérések időszakában valahogy kíváncsiságból az általam drágábbnak ítélt helyekről is kérek ajánlatot. Az ablakoknál már láttuk, hogy több mint 1 millió forint volt a különbség a két cég ajánlata között. Ehhez képest ebben az esetben kellemeset csalódtam. Egyértelműen a feljebb említett cég vitte a pálmát.

Az elejére visszatérve, ma felhívtam készséges Szabó Gáboromat, hogy akkor hogy s mint kell a megrendeléshez cselekednünk, illetve, hogy lehet megoldani, hogy 1 hét múlva még ne érkezzenek meg a szükséges anyagok. Arra jutottunk, hogy a pontosított anyagmennyiségre ad egy újabb árajánlatot, és a megrendelést majd csak február utolsó hetében tesszük meg, így még 1 hetet tudjuk húzni a szállítást, és a mi pénzünk se lóg a levegőben. Szerintem ez egy nagyon normális hozzáállás.
Miután elküldtem a szükséges mennyiségek és anyagok jegyzékét, egyből hívott, hogy sajnos csak a jövő héten tudja elkészíteni, mert éppen átalakítások vannak náluk és nem lesz internetes kapcsolatuk. Plusz pont az értesítésért.

Természetesen házhoz szállítást is kértünk, ami a nekünk szükséges mennyiségre egy darus autót jelent, illetve nem kis összeget. Ezt is próbálta lejjebb szorítani, de nem sikerült. De már az normális volt, hogy megpróbálta. Az már más kérdés, hogy a teherautó nem fog beférni a kapunk, így majd egyeztetni kell a családokkal is, hogy mikor tudnának jönni segíteni picit cipekedni...
Elméletileg jó minőségű anyagok kerülnek az ajánlatba, remélhetőleg erre sem lehet panaszunk. Nagyon bízom benne, hogy az egész folyamat végén is ilyen pozitívan tudok majd nyilatkozni.

Időközben, kb. 2 hét után a gázszerelő is megküldte az ajánlatát. Elsőre ismét kisebb sokkot kaptam, de lassan megtanulom hamar túltenni magam a dolgokon. Mondjuk a nem kis összeg jelentős része az ügyintézés, ami azért nem elhanyagolható. Nekünk kvázi annyi a dolgunk, hogy "perkálunk" és minden halad a maga útján. Erre még visszatérünk...

Amint olvashattátok, holnap az ELMŰvel bohóckodunk... Már alig várom.

2 megjegyzés:

  1. Le a kalappal, nagyon ügyesen kézben tartod a dolgokat, és nagyon örülök hogy emberi szakemberrel van dolgotok :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, Judit! Imádok szervezni, de ehhez nagyon kell a másik fél normális hozzáállása is. Eddig (kopp-kopp-kopp) szerencsénk volt.

    VálaszTörlés