2012. február 6.

Fürdőszoba 1. felvonás

Meghoztam a friss, ropogós terveket a fürdőszobáról. Itt egyenlőre csak a burkolat, a kád és a mosdó formája a lényeg, az elhelyezések még feldolgozás alatt vannak.

Tehát az eredeti tervben szerepelt egy wc, egy kád, egy épített zuhanyzó és két mosdókagyló. Amint már említettem erősen úgy tűnik, hogy valamiről le kell mondanunk. Elsőre: vagy zuhany vagy kád. Ez ki van zárva, mindkettőre szükségünk van. Így maradt az, hogy a kettő helyett csak 1 mosdónk lesz. Ez jutott a tervező eszébe is, és ennek megfelelően küldte el a terveket. Az e-mailemet szerintem nem olvasták el, mert én is erre a következtetésre jutottam az egy mosdóval, de semmi más nem jelenik meg úgy a tervekben, mint ahogy mi gondoltuk. Miután megkaptam a képeket, egyből felhívtam, hogy szép és jó, meg minden, de a burkolatokat tekintve nem nagyon egyezik az elképzelésekkel. Aztán jött a felismerés mindkettőnk részéről, hogy az levelet nem olvasták el. Így hát holnapra ígérték a terveket, a megbeszélt részletekkel együtt.
Most pedig jöjjenek az "ideiglenes tervek", azaz "A"- verzió. Bár be kell valljam, így is elfogadnám :)

Maximális helykihasználás


WC a tükörrel szemben :(




5 megjegyzés: