2013. augusztus 9.

Felékszülni, vigyázz, folyt.köv.

Van egy kis restanciám az olvasók felé, amit igyekszem pótolni. Sajnos a hőségben eltöltött napok számával egyenesen arányosan pusztulnak az agysejtjeim is, így a gondolkodás nem nagyon megy. A lényeg, hogy végre képeket is tudok mutatni, mert tegnap áttöltöttem a fényképezőgépről.
Hol kezdjem?

Megérkeztek a konyhai berendezések, elkészültek a függönyök is. A karnisok a mai napon elméletileg a helyükre kerülnek. Megrendeltük és kézhez is kaptuk a még hiányzó lámpákat. Találtunk egy online üzletet, ahol szinte minden hiányzó lámpát megtaláltunk, elfogadható áron. Este megrendeltük, reggel jött a visszaigazoló e-mail, másnap reggel az sms, hogy mikor jön a futár, majd jött a futár a megadott időintervallumban. Mennyivel jobban hangzik egy ingyenes szállítás, aminek az ára nyilván bele van építve a termék árába, mint egy olcsóbb ár, plusz postaköltség. Egyedül nekünk tetsző fehér vagy lila éjjelilámpát nem találtunk még, de nem adjuk fel.

Közben a konnektorokat és kapcsolókat is megvettük innen. A Legrand Niloé mellett döntöttünk fehér színben. Szolidak egyszerűek, semmi cicoma.








Közben lefestődtek az ajtókeretek is, mint látszik, illetve elkészült az összes ajtó és ablakpárkány festése is. A párkányokat még le kell lakkozni, és már várjuk, hogy az üveges jöjjön az ajtókért (update: elvitték az ajtókat). Kedden beszéltem vele, és szerdára ígérte magát, de elfelejtette. Remélem az nem megy ki a fejéből, hogy hét közben ne hozza vissza őket.

Elkészült a fürdőszoba burkolása és csempézése is, felkerült a zuhanypanel is a helyére. Az alsó rögzítésnek még ki kell találni valami alternatívát, mert apósom emlékei szerint éppen ott jön fel a vízcső. Nem lenne vicces belefúrni.





Halad a fűtés szerelése is. A radiátorok már a helyükön vannak, kazán és víztároló beszerelve. Még egy összekötés hiányzik, illetve a szakszerviztől várjuk az időpontot a beüzemelésre. Apósom jelezte, hogy a HMV tartályból hiányzik egy szonda, érdeklődjek utána. Megnéztem, külön kell rendelni. Én laikus paraszti eszemmel találtam egyet, ami szerintem jó lesz. De biztos ami biztos alapon felhívtam őket, előadtam a kínomat, a pasi (mintha) megértette (volna), megjött a rendelés visszaigazolás. Gondoltam utána nézek, hogy mit is rendeltem. Nekem gyanús lett a címke ami alatt a termék található: fűtéshő... De ennek elméletileg ahhoz semmi köze nincs. 1,5 órán keresztül próbáltam elérni a fickót telefonon, hogy rákérdezzek, de vissza sem hívott. Így más úton, gyerekkori barátnőm apukájánál érdeklődtem, (aki volt olyan szíves, hogy szakszervizt is keresett nekünk) és mondta, hogy nem az kell amit rendeltem, de ne aggódjak, mert ha jön bekötni a kazánt a fickó, tutira lesz nála a hiányzó alkatrész. Így este fogtam és visszamondtam a rendelést.
Szóval a fűtés is lassan elkészül.






Kedden leszállították a konyhabútort, a fürdőszoba bútort, az étkezőt és a nappali bútort is. Kész raktár lett ismét a ház, de alakulni látszik a rend. 



Ilyen a fürdőszoba bútorunk:
Egyenlőre még csak a verendán, de ma talán a helyére kerül.



Megkezdődött a konyhabútor összerakása is, ami tegnap 90%-ban készen is lett. Ma még egy pult alatti világítást tesznek fel, valamint takaróléceket hozzá. A hétvégén pedig a fogantyúkat, meg a gyerekzárat :P






Szóval már nincs sok hátra! Hihetetlen leírni is, de úgy néz ki a nagyon közeli jövőben költözünk. Mellesleg már az utcában is nagyon várnak minket. Már többen is érdeklődtek férjemnél, aki éppen ment be az udvarba, hogy mikor költözünk már. Hát még mi hogy várjuk :)





6 megjegyzés:

  1. aztaaaa,hát a nagyon nagyon sok munkátoknak megvan a gyümölcse!!!nagyon szép,úgy örülök Nektek!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól haladtok, csodaszép lesz az otthonotok! Nagyon ügyesek és dolgosak vagytok, és Te pedig nagyon rendes, hogy ilyen precízen vezeted és feljegyzed a megújulás fázisait, részleteit! Puszi szépséges Marci babának is!:)

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok a sok dicséretet! Igyekszem, magunk miatt is vezetni rendszeresen a blogot. Jó néha visszaolvasni, és látni a változást.

    VálaszTörlés
  4. Jujj, nagyon szép lett a konyhátok!!!

    VálaszTörlés
  5. Milyen rég nem jártam nálad, és mennyi minden változott azóta... Csudiszép minden!!!!

    VálaszTörlés