2013. július 9.

Lila köd

Elérkeztem az egyik kedvenc bejegyzésemhez. Már most imádom amit mutatni fogok nektek. Nagyon vártam, hogy mikor jutunk el abba a fázisba, hogy a régen várt tapétám felkerüljön a falra. Hát eljött ez a nap is. A hétvége után férjem hétfőn és kedden is szabadságon volt, így miután a hétfői napot együtt töltöttük, kedden a festővel együtt dolgoztak a házban.

Szombat-vasárnap elkészült a konyha, a nappali és Marci szobájának a festése:
Nappali, kilátással az udvarra

Gyerekszoba
Közben készült a fürdőszoba is, így már csak a zuhanyfal tetejét és a polcokat kell kicsempézni és kifugázni. Nekem nagyon tetszik a végeredmény. Igazán szép akkor lesz, ha már minden a helyére kerül, de már így is tetszetős:





Ezt látni, mikor belépünk a fürdőbe

Úgy gondolom jó döntés volt a sötét fugát választani. Kiemeli amit ki kell, és beleolvad ahova kell.
Talán észrevesztek a zuhanykabinos képeken egy kis hibát? Ha nem veszitek észre, akkor nincs is hiba :) Az történt, hogy kicsit félre értettük egymást apósommal, így a kint futó dupla barna csempecsík a zuhanykabinban nem folytatódik. Belülről az egész kabin világos színű, csak fent zárja le a barna csempecsík és a polcok lesznek barnák. Apósom felajánlotta, hogy leszedi azt a pár csempét is kicseréli, de szerintem nem feltétlenül szükséges. Ha ki lenne cserélve, akkor nyilván egységesebb lenne, de nem zavaró a szemem számára, hogy nincs ott barna csempe, és jól elkülönül így a zuhanyzó.


A legjobbat természetesen a végére hagytam :) Ma sorra került a hálószobánk festése, és a tapétázás. Így a hétvégén jöhetnek a parkettások befejezni a művet. Íme a festés és tapétázás végeredménye:



A csoda :)
Hát nem gyönyörűséges? Már nagyon várom, hogy élőben is láthassam, azt meg pláne, hogy ott is alhassunk.

7 megjegyzés:

  1. egyre egyre szebb minden,varázslat!Gratulálok ,szívből!

    VálaszTörlés
  2. Csodás lett a hálószoba fala, és a fürdő csempézése is nagyon tetszik! Mindjárt költözhettek! :)

    VálaszTörlés
  3. Oh de rég jártam már erre :) egyre szebbek vagytok :D a tapéta meg :) gyönyörűű

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép a tapéta! A zuhanykabin csempézése nekem így "hibával" jobban tetszik. :) Petra

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a bókokat! Örülök, hogy másnak is tetszik, mert én egyenesen imádom, élőben is. De jó lesz már minden reggel ott ébredni :)

    VálaszTörlés