2013. február 14.

Fürdőkád

Sokat vacilláltunk a fürdőkádon. Már a felújítás elején úgy gondoltuk, hogy olyan anyagokat és eszközöket próbálunk beszerezni, amik megérik az árukat. Próbálunk folyamatosan a realitások talaján állni, de fontos, hogy jó minőségű legyen az amit felhasználunk, hogy 2 év múlva ne kelljen mindent újra kicserélni.
Így fürdőkád és a csaptelepek is nagy dilemmát okoztak.
Megnéztük a legismertebb márkákat, de valahogy mindent irreálisan drágának találtunk. Értem én, hogy valami nagyon jó, de azért mert Ravak, még nem kellene 20.000 Ft.- ba kerülnie egy csaptelepnek.
Rengeteg helyen megnéztük a szükséges dolgokat. Interneten és áruházakban is. Volt olyan kád, ami olcsó is volt meg tetszett is, de azt körbe kellett volna építeni. Volt ami tetszett, jó minőségű, oldalfala van, viszont horror ára volt. Még szerencse, hogy el kellett napolni a döntést egy-két hónappal, de arra jutottunk, hogy (cáfoljatok meg) 100.000.- alatt nem nagyon fogunk minőségi darabot találni, ami a kádat illeti.

Most, hogy újra nekiláttunk a témának, ismét elkezdtem kutakodni. Rengeteg helyen megnéztem a csaptelepeket és a fürdőkádakat az interneten. Korábban tetszett egy Wellis kád. Gondoltam megnézem a honlapjukat. (Szinte sehol nincsenek még fent a 2013-as katalógusok és a kínálat.). Nézegetem a csaptelepeket és meg voltam döbbenve. Iszonyatosan jó árakon vannak. Gyorsan egyeztettem férjemmel, hogy neki tetszenek-e. Rábólintott. Eldöntöttük, hogy melyik legyen. Listaára 19.900 .-, amit most 6390.- ért ajánlottak. Felhívtam őket, mi ennek az ármérséklésnek az oka: készletkisöprés. Éljen!!! Mosdó csaptelepek, pipa! Íme:





Nézegettem a kádakat is. Tudni kell a Wellisről, hogy a főprofiljuk a hidromasszázs kádak, pezsgőfürdők, gőzkabinok, szaunák. Szóval mindenféle luxuscucc, ami nekünk most nem kell :)
Találtam jó kis fürdőkádat, amit tetszik, jól néz ki, oldalfala van és mindennel együtt 101.500 Ft.- . Gondoltuk még alszunk rá egyet-kettőt. A többi bugyogtatós kádat meg sem néztük, mivel ilyenben nem gondolkodtunk, és azért van egy keretünk. Egyik nap kíváncsiságból megnéztem egy "sima" hidromasszázs kádat. Tudjátok mit láttam? Kemény 3000 Ft-ttal kerül többe, mint a natúr kádunk. Gyors egyeztetés férjemmel, ő hívja apósomat, hogy be lehet-e tenni. Én hívom az üzletet, hogy miért "csak" ennyi.
Apósom azt mondja, mivel még sehol nem tart a fürdő simán lehet vezetékezni, az üzlet meg azt mondja, hogy mert még nagyon új termék a mezei 6 fúvókás masszázskád. Így hát pontot tettünk a történet végére, és megrendeltünk egy 6 fúvókás hidromasszázs-rendszerű, pneumatikus irányítógombos, masszázs intenzitás szabályzós kádat fejpárnával kereken 2300 Ft-val drágábban, mint egy simát. Szerintem megérte!

Rendelés leadva, előleg ma átutalva, várjuk a kádunkat!

2 megjegyzés: